02.06.23 > 04.06.23
Grote opruiming bij het Archief en de Musea van de Stad Brussel

Ben je een erfgoed- of geschiedenisliefhebber? En wil je nieuwe werken in je boekenkast? Kom dan naar onze grote lenteschoonmaak!

Het Archief, de Musea en de dienst Cultuur van de Stad Brussel organiseren een uitverkoop van zowel oudere als meer recente werken tegen een vriendenprijsje.

Welk genre publicaties zul je zoal kunnen aantreffen? Werken over de geschiedenis van Brussel en van België in het algemeen waarvan onze bibliotheken dubbele exemplaren bezitten. Daarnaast ook dubbele exemplaren van wetenschappelijke tijdschriften; publicaties van het Archief, de Musea en de dienst Cultuur van de Stad Brussel en oude publicaties.

• Vrijdag 2 juni 2023, van 16 tot 19 uur
  • Zondag 4 juni 2023, van 10 tot 17 uur
  • Adres: Archief van de Stad Brussel, Huidevettersstraat 65 – 1000 Brussel (1e verdieping)
  • Prijs: gratis