22.10.22
Museum Night fever

Exclusief voor het museum zal Mikamayonnaise de riolen op stelten zetten met haar muzikale optreden. Deze DJ start haar set met de geluiden van het museum en nodigt je uit om de ondergrondse wereld van de riolen met je oren te ontdekken. Een unieke ervaring waaraan het team van Radio Vacarme een extra-dimensie toevoegt. Tijdens deze avond zal deze webradiozender het optreden van de dj uitzenden en tal van gasten ontvangen. Beluister alles live, onderweg of in de wachtrij, maar niet in deze van Riolenmuseum zelf, want daar zijn het de studenten van de ARBA-ESA Master in Urban Design die het wachten aangenamer maken met hun creaties!

Praktische info

• Zaterdag 22 oktober van 19 u. tot 01 u
  • Tarieven in voorverkoop: 19.09.22 > 21.10.22: 14€ of 24€ (met afterparty)
  • Tarieven op de dag zelf: 18€ of 28€ (met afterparty)