Wedstrijd
21.09.24
Fotowedstrijd ‘Shooting in the rain’: 21.09.24 – 01.12.24

Het Riolenmuseum organiseert dit jaar een fotowedstrijd rond het thema regen. Daarbij is het uiteraard de bedoeling om Brussel in de regen vast te leggen, liefst op een bijzondere manier. In het kader van de 9e editie van het PhotoBrussels Festival zal een jury de beste beelden selecteren. Vanaf januari 2025 zullen die worden tentoongesteld in de collector van de Bergensesteenweg.

Om fotoliefhebbers, instagrammers en professionele fotografen te inspireren, zullen enkele foto’s  van Eric Ostermann vanaf 21 september 2024 te zien zijn in de collector.

Hoe deelnemen?
  • Alle voorwaarden vind je hier in het reglement.
  • Download vervolgens je deelnameformulier, vul het in en stuur het naar: museedesegouts-riolenmuseum@brucity.be.

19/10/2024
Museum Night Fever